Recent Posts

    סעיד מולאי / Zi 37k9fh0pcfm : מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו.

    סעיד מולאי / Zi 37k9fh0pcfm : מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו.. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג.

    כך עולה מהדיווחים שפורסמו הערב (שישי) באירופה. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב:

    סעי×
    סעי×" מולאי ×"אירני נחת ×'ישראל שמח ל×"יות פ×" ספורט 5 from www.sport5.co.il
    האלוף סעיד מולאי עייף מהמצב לאחר שנאלץ. בעקבות הבקשה שהגיש סעיד מולאי למקלט מדיני, אחרי שאולץ להפסיד כדי שלא להתמודד עם שגיא מוקי, פרסם איגוד הג'ודו את השתלשלות האירועים המלאה. מצאו מלונות באליא (מולאי), יוון. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. סעיד מולאי שנמלט מארצו מדבר על הכל. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה.

    אני מאוד שמח להיות כאן, הגעתי כדי להתחרות.

    סעיד מולאי, האיראני שמדורג ראשון בעולם (עד 81 קג), מבקש מקלט מדיני בגרמניה, כך על פי דיווחים ברחבי בסוכנות ידיעות איראנית מאשרים. זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. עובדות מהנות על אליא (מולאי), יוון. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. כך עולה מהדיווחים שפורסמו הערב (שישי) באירופה. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. הנחיתה של סעיד מולאי בישראל מעוררת תגובות נסערות גם באיראן. אני רוצה לברך את סעיד מולאי שהתמודד היום כחלק מנבחרת הפליטים בגרנד סלאם אוסקה. סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהתחרה השבוע בקטגוריית המשקל של שגיא מוקי, טוען כי נאלץ להימנע מתחרות עם הישראלי ומבקש מקלט מדיני בגרמניה. מצאו מלונות באליא (מולאי), יוון. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה.

    אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. מולאי שיתף בתגובה את הברכה של הישראלי בעמוד האינסטגרם שלו כשכתב: בעקבות הבקשה שהגיש סעיד מולאי למקלט מדיני, אחרי שאולץ להפסיד כדי שלא להתמודד עם שגיא מוקי, פרסם איגוד הג'ודו את השתלשלות האירועים המלאה. <£ :דפק בין ידיי אליום. סעיד מולאי שנמלט מארצו מדבר על הכל.

    Irczvyijy0r55m
    Irczvyijy0r55m from www.sport5.co.il
    אני מאוד שמח להיות כאן, הגעתי כדי להתחרות. זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהתחרה השבוע בקטגוריית המשקל של שגיא מוקי, טוען כי נאלץ להימנע מתחרות עם הישראלי ומבקש מקלט מדיני בגרמניה. היי מוקי, תודה רבה רבה לך ובהצלחה גם לך תמיד. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. מולאי שיתף בתגובה את הברכה של הישראלי בעמוד האינסטגרם שלו כשכתב: סעיד מולאי, האיראני שמדורג ראשון בעולם (עד 81 קג), מבקש מקלט מדיני בגרמניה, כך על פי דיווחים ברחבי בסוכנות ידיעות איראנית מאשרים.

    הנחיתה של סעיד מולאי בישראל מעוררת תגובות נסערות גם באיראן.

    סעיד מולאי שנמלט מארצו מדבר על הכל. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; הנחיתה של סעיד מולאי בישראל מעוררת תגובות נסערות גם באיראן. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: היי מוקי, תודה רבה רבה לך ובהצלחה גם לך תמיד. מצאו מלונות באליא (מולאי), יוון. אנו מקווים שייענה להזמנה למרות שאנו מודעים לכך שזה לא פשוט. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. סעיד מולאי, האיראני שמדורג ראשון בעולם (עד 81 קג), מבקש מקלט מדיני בגרמניה, כך על פי דיווחים ברחבי בסוכנות ידיעות איראנית מאשרים. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. סעיד מולאי יתכונן לאולימפיאדה בישראל. האלוף סעיד מולאי עייף מהמצב לאחר שנאלץ.

    אנך קד אחסנת אלי׳ מולאי: במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. סעיד מולאי שנמלט מארצו מדבר על הכל. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם.

    סעי×
    סעי×" מולאי לאחר שזכ×" ×'מ×"לית ×"כסף ×'×'רנ×" סלאם תל א×'×™×' וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
    במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. אני רוצה לברך את סעיד מולאי שהתמודד היום כחלק מנבחרת הפליטים בגרנד סלאם אוסקה. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. מצאו מלונות באליא (מולאי), יוון. הנחיתה של סעיד מולאי בישראל מעוררת תגובות נסערות גם באיראן. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. היי מוקי, תודה רבה רבה לך ובהצלחה גם לך תמיד.

    מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו.

    אנך קד אחסנת אלי׳ מולאי: הנחיתה של סעיד מולאי בישראל מעוררת תגובות נסערות גם באיראן. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; סעיד מולאי שנמלט מארצו מדבר על הכל. זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. אני מאוד שמח להיות כאן, הגעתי כדי להתחרות. ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. היום (שלישי) התייחס יור האיגוד האיראני אראש מירסמאילי לביקור ההיסטורי של הג'ודוקא בישראל לרגל קיומו של גרנד סלאם תל אביב, וביקר אותו בחריפות. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. מולאי שיתף בתגובה את הברכה של הישראלי בעמוד האינסטגרם שלו כשכתב: אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. מוקי, שצירף תמונה משותפת של שניהם, זכה לא רק לתגובה מחברו האיראני, שכינה אותו החבר הכי טוב שלי, אלא גם ראה את סעיד מולאי מעלה את הפוסט של מוקי לסטורי שלו בתחרות, מולאי (81 קג) נכנע ברבע הגמר לפוג'יווארה.

    Belum ada Komentar untuk "סעיד מולאי / Zi 37k9fh0pcfm : מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו."

    Posting Komentar

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel

    close